صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹  ، 
کد خبر : ۳۵۵۳۳۴

دادگاه رسیدگی به جنایات منافقین| از قاتل آیت الله قدوسی تا ادمین شبکه‌های اجتماعی منافقین

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به صورت علنی آغاز شد.

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی پس از پنجمین تنفس دادگاه، امروز سه‌شنبه بیست و ششم دی ماه ۱۴۰۲ در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام دهقانی و مستشاران دادگاه مرتضی تورک و امین‌ ناصری در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) به صورت علنی با تلاوت آیاتی از قرآن کریم برگزار شد.

دادگاه رسیدگی به جنایات منافقین| از قاتل آیت الله قدوسی تا ادمین شبکه‌های اجتماعی منافقین

در این جلسه دادگاه تعدادی از اعضای خانواده شهدای ترور حضور دارند.

در ابتدای این جلسه دادگاه، حجت الاسلام دهقانی، رسمی بودن جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده منافقین را با توجه به حضور شکات، وکلای متهمین و هیئت رئیسه دادگاه اعلام کرد و از نماینده دادستان خواست با حضور در جایگاه، قرائت کیفرخواست را آغاز کند.

* معصومه بلورچی متهم ردیف ۴۳

نماینده دادستان با حضور در جایگاه چهل و چهارمین متهم این پرونده را معرفی کرد و گفت: معصومه بلورچی متهم ردیف ۴۳دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین است.

وی افزود: بلورچی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به هواداری از منافقین پرداخته و در راستای اهداف این گروهک، اقدامات زیادی را در حوزه نشریه نفاق، شرکت در نشست‌ها، فعالیت‌های مجرمانه خیابانی و ... به انجام می‌رساند. 

خاطرنشان کرد: معصومه بلورچی در حال حاضر به عنوان نماینده‌ی شورای تروریستی موسوم به ملی مقاومت در آلمان فعالیت دارد. وی تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز است.

ادمین شبکه های اجتماعی منافقین 

وی با بیان اینکه یاسر جهان نژادی متهم ردیف چهل و چهارم پرونده است، گفت: جهان نژادی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، با منافقین آشنا و جذب گروهک شده و پس از انقلاب، با فعالیت در تشکیلات نفاق، نهایتاً در سال ۱۳۶۴ به همراه همسرش از کشور خارج و به مقر منافقین در عراق ملحق می‌شود.

نماینده دادستان تصریح کرد: او مسئول تشکیلات نفاق در استان لرستان در دهه‌ی ۶۰، هادی تیم‌های ترور منافقین بود و در عملیات‌های تروریستی- نظامی فروغ جاویدان، چلچراغ، آفتاب و مروارید شرکت کرد. 

وی خاطر نشان کرد: جهان نژادی در حال حاضر مستقر در کشور آلبانی بوده و هدایت مرتبطین گروهک در شبکه‌های اجتماعی را برعهده دارد. وی تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز است.

مسئول طراحی عملیات های تروریستی منافقین چه کسی است؟

نماینده دادستان گفت: فائزه خیاط حصاری محمدی متهم ردیف چهل و پنجم این پرونده است. وی در سال ۵۸ به منافقین پیوسته و مدتی بعد نیز از کشور متواری و به آلمان رفته و سپس به پادگان اشرف در عراق ملحق می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: حصاری در حال حاضر، عضو فعال شورای مرکزی این گروهک تروریستی است. او عضو در شورای تروریستی موسوم به ملی مقاومت از سال ۱۳۷۲ و از مسئولان شاخه‌ی نظامی گروهک تروریستی منافقین بوده است. 

نماینده دادستان گفت: حصاری مسئول دوره‌های آموزش، طراحی و سازماندهی تیم‌های عملیاتی، معاون ستاد داخله‌ی تشکیلات در عراق و مسئول اعزام و هدایت تیم‌های تروریستی به داخل کشور و همچنین سوژه‌زنی در سال‌های ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۹ نیز بوده  نامبرده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز است.

چه کسی جلسات غسل منافقین را اداره می‌کرد؟

نماینده دادستان بیان کرد: صالح رجوی متهم ردیف ۴۶ در دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین است. وی در سال ۱۳۵۱ به فرانسه رفته بود، پس از متواری شدن مسعود رجوی از کشور، در حومه‌ی پاریس، یک باب منزل خریداری کرده و برادرش را در آن خانه، مستقر می‌کند.

وی ادامه داد: رجوی علاوه بر حضور در ملاقات‌های مسعود رجوی به‌عنوان مترجم، با تاسیس شورای تروریستی موسوم به ملی مقاومت، مسئول کمیسیون به اصطلاح بهداشت شده و به منظور شرکت در جلسات شورا، به پادگان اشرف تردد می‌کند. همچنین نامبرده از سال ۱۳۷۰، در راستای رفع چالش‌های اعضای گروهک تروریستی منافقین، در برخی از کشور‌های اروپایی، فعالیت دارد.

آشنایی با زندانبان تروریست ها

نماینده دادستان در ادامه بیان کرد: محمد سادات خوانساری متهم ردیف ۴۷ دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین است. وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی جذب منافقین شده بود، ضمن فعالیت در بخش تبلیغات گروهک، در روز ۳۰ خرداد سال ۱۳۶۰، به عنوان مسئول تیم عملیاتی، اقدام به درگیری با نیرو‌های انقلاب می‌کند.

 وی افزود: خوانساری در ابتدای دهه ۶۰ بازداشت و به حبس محکوم شده بود، پس از اتمام محکومیت خود و آزادی از زندان، در سال ۱۳۶۳، از کشور متواری شده و به آلمان پناهنده می‌شود. وی در سال ۱۳۶۵ به عراق اعزام و به عنوان مسئول زندان گروهک منصوب شده و سپس در سال ۱۳۷۰، در بخش حفاظت تشکیلات تروریستی منافقین، سازماندهی می‌شود. پس از مدتی، وی مجدداً به اروپا اعزام شده و در بخش مالی- انتفاعی به کارگیری می‌شود.

نماینده دادستان گفت: وی پس از دستگیری مریم رجوی در ۱۷ ژوئن ۲۰۰۳ میلادی، با نام مستعار «آلفرد روبرت کلر»، در فوریهی سال ۲۰۰۸، به اتهام شرکت در یک سازمان جنایی (منافقین)، تامین مالی تروریسم، پولشویی، کلاهبرداری و جعل مدارک، از سوی پلیس قضایی فرانسه، تحت پیگرد قرار گرفته و بر همین اساس در ژانویه سال ۲۰۰۹ میلادی، بنا به درخواست کشور سوئیس، در بلژیک بازداشت می‌شود که پس از آزادی از زندان، در حال حاضر در اروپا مستقر بوده و کماکان به فعالیت‌های مجرمانه ی خود اشتغال دارد.

نماینده دادستان در ادامه بیان کرد: در جلسه چهارم در رابطه با شکنجه اعضای گروهک تروریستی که خواهان جدایی از این گروهک بود، اعلام کردم. فردی که با دیدن رفتارها و جنایات این گروهک به این تتیجه رسیده بود که باید از این گروهک جدا شود. از میان اعضا برداشته می شدند و آن ها را به بهانه ورود غیرقانونی به کشوررعراق به استخبارات این ‌کشور تحویل میدادند که بعضا تا هشت سال در استخبارات زندانی می‌شدند. 

وی افزود: سندی از سازمان اف‌بی‌آی آمریکا از سال ۲۰۰۴ داریم که این سند به وجود زندانی در مقر اشرف در عراق اشاره دارد. افرادی که می‌خواستند از گروهک تروریستی منافقین جدا شوند به این زندان ها منتقل می شدند و تحت شکنجه قرار میگیرفتند. افرادی که از این سازمان جدا شدند نیز در مرحله مقدماتی دادسرا این مسائل را بیان کردند که ساختارهایی در مقر اشرف زندان هایی وجود داشت.

در جریان دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین خواهر یکی از اعضای گروهک تروریستی منافقین که در عملیات مرصاد توسط خود منافقین کشته شده بود از اعضای این گروهک شکایت کرد.

خواهر فرد کشته شده مدعی است که برادرش در طول عملیات مرصاد قصد تسلیم شدن داشته و منافقین او را کشته‌اند!

حمیدرضا محمدی یکی از وکلای منافقین با اعتراض به این سخنان اعلام کرد که خواهر فرد کشته شده نمی‌تواند به عنوان شاکی (قیم) اعلام جرم کند.

قاضی دادگاه از مستشار خواست تا شکایت این شخص در پرونده ثبت شود.

پرنیان سرآمد متهم ردیف چهل و هشت

پرنیان سرآمد متهم ردیف چهل و هشتم پرونده است؛ او در سال ۱۳۵۸ از کشور متواری و ساکن فرانسه شده و پس از اعزام به عراق، در تجاوزات مرزی منافقین به خاک ایران در زمان جنگ تحمیلی شرکت می‌کند.

وی افزود: سرآمد مسئول دسته‌ی پشتیبانی- مهندسی مرکز ۱۰ گروهک در عراق، عضو در شورای مرکزی منافقین و پیگیری مأموریت‌های تشکیلاتی با تردد مستمر فی مابین عراق و اروپا بود که در این رابطه نیز یکی از تیم‌های تروریستی که از عراق به داخل کشور و تهران اعزام شده بود، با هماهنگی پرنیان سرآمد، مقرر بوده از امکان منزل پدری نامبرده در تهران، استفاده کند که تیم تروریستی مذکور دستگیر می‌شود. وی در حال حاضر عضو کادر مرکزی تشکیلات تروریستی منافقین است. سرآمد تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز است.

* مسئول تیم تروریستی عملیات  فروغ جاویدان
وی در معرفی حکیمه سعادت نژاد متهم ردیف چهل و نهم گفت: او در سال ۱۳۵۸، با گروهک منافقین آشنا و از همان زمان، در کار‌های عمرانی سازماندهی شده و با شروع فاز نظامیِ تشکیلات، به دلیل فعالیت‌های مجرمانه‌اش، دستگیر و به دو سال حبس محکوم می‌شود. 

وی ادامه داد: سعادت نژاد در زندان، علی‌رغم توبه و اظهار ندامت ظاهری، همچنان به گروهک وفادار بوده و در تشکیلات زندان دارای مسئولیت بوده است. از همین رو، او پس از آزادی از زندان در سال ۱۳۶۳، به مقر منافقین در کردستان عراق ملحق می‌شود. 

نماینده دادستان گفت: سعادت نژاد از کادر‌های اصلی منافقین محسوب شده و در تمامی عملیات‌های نظامیِ نفاق در جدار مرزی کشور، شرکت داشته و در عملیات تروریستی- نظامی فروغ جاویدان نیز مسئول تیم تروریستی بوده است. او مسئول حفاظت مقر اشرفو مسئول آموزش شاخه‌ی نظامیِ منافقین و همچنین شکنجه‌گر افراد متقاضی جدایی از گروهک است او در حال حاضر به عنوان مسئول نظامی، در تشکیلات منافقین ایفای نقش می‌کند.ضمناً نامبرده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز است.


زنان شکنجه‌گران اصلی تروریست‌ها

نماینده دادستان بیان کرد: حمیده شاهرخی امیری متهم ردیف پنجاه در دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین است. او از لایه‌های مسئولین تشکیلات بوده و به‌عنوان بازجو-شکنجه‌گر نیز فعالیت داشته است. 

وی ادامه داد: شاهرخی امیری در سال ۱۳۶۳، در پاریس با مسعود کلانی (گوینده سیمای نفاق) ازدواج کرده و به‌عنوان مسئول تیم تروریستی در عملیات فروغ جاویدان، شرکت می‌کند.

نماینده دادستان  گفت: شاهرخی امیری مسئول کمیسیون (سازماندهی) در شورای تروریستی موسوم به ملی مقاومت و عضو ارشد شاخه نظامی گروهک تروریستی منافقین بود، وی در حال حاضر به‌عنوان مسئول آموزش در بخش تبلیغات، در آلبانی فعالیت دارد و اکنون تحت تعقیب اینترپل است.

*  ثریا شهری متهم ردیف ۵۱ 

در ادامه نماینده دادستان در معرفی پنجاه و یکمین متهم گفت: ثریا شهری متهم ردیف ۵۱ در دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین است؛ او پیش از انقلاب با گروه‌های مارکسیستی، ارتباط داشته و در سال ۱۳۵۸جذب منافقین می‌شود. 

وی ادامه داد: ثریا شهری در سال ۱۳۵۹، سرشاخه میلیشیا یا همان شاخه نظامی پاره وقت گروهک شده و مدتی نیز مسئولیت جذب دختران را برعهده می‌گیرد. وی مسلح به کلت کمری بوده و در اکثر تظاهرات و راهپیمایی‌های گروهک، نقش فعالی داشته است.

نماینده دادستان گفت: شهری در برهه فاز نظامی تشکیلات در سال ۱۳۶۰، ضمن حضور در خانه‌های تیمی، به حل و فصل اختلافات شدید اعضا در مقر‌های عملیاتی منافقین پرداخته و در سال ۱۳۶۱ به خارج از کشور متواری می‌شود. وی در سال ۱۳۶۴، عضو هیئت اجرایی گروهک نفاق شده و در سال ۱۳۶۵ نیز ابتدا به مقر‌های نظامی- تروریستی تشکیلات در منطقه مرزی منتقل و سپس مسئولیت مقر اشرف را عهده‌دار می‌شود. 

وی افزو: این متهم بین سال‌های ۱۳۶۶ و ۱۳۶۷، مسئول پشتیبانی شاخه نظامی گروهک تروریستی منافقین و حل و فصل مسائل تدارکاتی تیم‌های عملیاتی در جریان عملیات‌های تروریستی- نظامی آفتاب، چلچراغ و فروغ جاویدان می‌شود. وی از اعضای رده بالای گروهک بوده و در حال حاضر نیز در بخش اطلاعات نفاق در آلبانی، مشغول به کار است. ثریا شهری تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز است.

چه کسی افراد مسئله‌دار را در گروهک تروریستی منافقین شکنجه می‌کند؟

نماینده دادستان بیان کرد: پروین صفایی متهم ردیف ۵۲ در دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین است. وی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با گروهک منافقین آشنا و جذب تشکیلات می‌شود.

وی افزود: صفایی از سال ۱۳۵۸، در تمامی ملاقات‌ها، تظاهرات، نشست‌های تشکیلاتی و آموزشی، تبلیغات و فروش نشریه منافقین شرکت کرده تا جایی که حتی از در اختیار گذاشتن منزل خود به عنوان محفلِ فعالیت‌های گروهک نیز دریغ نمی‌کند.

نماینده دادستان با اشاره به اینکه صفایی از بازجو-شکنجه‌گرانِ زنان مسئله‌دار از دیدگاه گروهک است، تصریح کرد: وی در حال حاضر از مسئولان ارشد ستاد داخله‌ی منافقین، در آلبانی است.  او تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز  است.

عامل نفوذی منافقین در دادستانی انقلاب چه کسی است؟

وی در معرفی قاتل آیت الله قدوسی گفت: محمود فخارزاده فرزند حسین متهم ردیف ۵۳ در دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین است. او در بهار سال ۱۳۵۹ در بخش انتشارات انجمن، به‌عنوان سرتیم فعالیت داشته و در تابستان ۱۳۵۹ و بعد از انقلاب فرهنگی، در یک اقدام طراحی شده از سوی منافقین، با این عنوان که او بریده و خائن است، در دادستانی انقلاب، نفوذ داده شده و بعد از بمب‌گذاری در دادستانی، آیت‌الله قدوسی را به شهادت یا به تعبیر حقوقی به قتل رسانده و از کشور متواری می‌شود. 

وی ادامه داد: فخارزاده در سال ۱۳۶۴، به عنوان مسئول آموزشِ افرادِ تشکیلاتی در مقرِ نفاق در کرکوک، انتخاب می‌شود. او اکنون از عناصر کادر مرکزی نفاق است. فخارزاده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز است.

ترور کردن عامل ارتقا در گروهک منافقین!

نماینده دادستان گفت: عشرت محبت‌کار متهم ردیف ۵۴ در دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین است. او از سال‌ ۱۳۵۹، شروع به هواداری از گروهک و فعالیت تشکیلاتی می‌کند. به نحوی که به‌دلیل تأثیرگذاری در عملیات‌های تروریستی جدار مرزی ایران، به عضویت شورای تروریستی موسوم به ملی مقاومت در می‌آید. 

وی افزود: محبت‌کار مسئول یکی از بخش‌های شاخه نظامی گروهک تروریستی منافقین در سال ۱۳۷۱ و مسئول مقر چهارم اشرف در سال ۱۳۷۴ بود.

علیرضا معدنچی متهم ردیف پنجاه و پنجم

نماینده دادستان گفت: علیرضا معدنچی متهم ردیف پنجاه و پنجم این پرونده است. معدنچی پیش از انقلاب، جذب گروهک منافقین شده و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به عنوان یکی از مسئولان نفاق در همدان، مشغول به فعالیت می‌شود؛ که در نهایت پس از ورود تشکیلات به فاز نظامی، از ایران خارج و ساکن فرانسه می‌شود. وی پس از ورود گروهک به کشور عراق و استقرار در مقر اشرف، از فرانسه به عراق اعزام شده و به فعالیت در راستای اهداف تشکیلات می‌پردازد.

وی ادامه داد: معدنچی در حال حاضر، در بخش رسانه‍ی نفاق در کشور آلبانی فعالیت دارد.

رجوی چگونه با گروهک منافقین در پادگان اشرف ارتباط برقرار می‌کرد؟

نماینده دادستان گفت: عباس میناجی مقدم متهم ردیف ۵۶ در دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین است. او در سال ۱۳۵۲، به انگلستان و در سال ۱۳۵۸ از انگلستان به آمریکا می‌رود. در ادامه وی در آبان سال ۱۳۶۱، در امریکا جذب منافقین شده و فعالیت برای تشکیلات را با برگزاری برنامهی سخنرانی، آغاز می‌کند. 

وی افزود: در نهایت میانجی در سال ۱۳۶۳ از آمریکا به مقر اشرف در عراق رفته و به یکی از نفرات اصلی مقر بدل می‌شود به نحوی که وی همراه همیشگی مسعود رجوی بوده و به عنوان نفر برقرار کننده‌ی ارتباطات مسعود با نشست‌های اشرف، شناخته می‌شود. او مسئول بخش مخابرات قرارگاه اشرف در سال ۱۳۷۳ بود و در حال حاضر مسئول ارتباطات گروهک است. 

عامل نفوذی منافقین در دفتر خدمات حقوقی ایران در پاریس

نماینده دادستان گفت: حمیدرضا اسحاقی متهم ردیف ۵۷ در دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین است. او برای ادامه تحصیل به فرانسه (پاریس) رفته بود، به واسطه اشتغال همسرش در دادگاه لاهه، از سال ۱۳۶۱ در پوشش کارمند، به‌عنوان نفوذی در دفتر خدمات حقوقی جمهوری اسلامی ایران (وابسته به ریاست جمهوری)، در پاریس مشغول به کار می‌شود. به‌دلیل داشتن تحرکات مشکوک، پلیس فرانسه به او مظنون شده و در نهایت در سیزدهم شهریور سال ۶۶، به اشتغال او در دفتر خدمات حقوقی جمهوری اسلامی ایران، خاتمه داده می‌شود.

وی ادامه داد: اسحاقی به‌عنوان عضو شورای تروریستی موسوم به ملی مقاومت، در بخش حقوقی با گروهک تروریستی منافقین همکاری داشته و به‌صورت مکرر به‌عنوان نماینده تشکیلات، در اجلاس کمیسیون به اصطلاح حقوق بشر شرکت می‌کند. او در سال ۲۰۰۶ میلادی در نمایشی مضحک در پاریس، با ترتیب دادن دادگاهی سوری، به سیاه‌نمایی علیه جمهوری اسلامی می‌پردازد.


عامل خمپاره زنی منافقین در ستاد داخله محاکمه شد

نماینده دادستان گفت: علی‌رضا امام‌جمعه متهم ردیف ۵۸ در دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین است. وی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با منافقین آشنا و جذب گروهک می‌شود و در اوایل کار، اقدام به پخش اعلامیه و شبنامه، شعارنویسی و شرکت در تجمعات غیرقانونی در راستای همکاری با تشکیلات نفاق می‌کند. او در دهم شهریور ماه ۱۳۶۰ دستگیر و به پنج سال حبس محکوم شده که در نهایت، مجازاتش با عفو اعطایی از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی، به سه سال حبس تقلیل می‌یابد. 

وی ادامه داد: امام جمعه پس از آزادی از زندان، همراه با همسرش، در تاریخ ۱۳۶۴/۰۸/۰۴ به‌صورت غیرقانونی از مرز سیستان و بلوچستان، از کشور خارج و به مقر منافقین در عراق ملحق می‌شود.

نماینده دادستان گفت: امام جمعه در حال حاضر در آلبانی در ستاد داخله و بخش فضای مجازی فعالیت دارد. او تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز است.

منافقین پول خرید سلاح را از کجا به دست می‌آورد؟

نماینده دادستان در ادامه دادگاه گفت: اسناد اطلاعاتی سال ۲۰۰۶ آمریکا نشان می‌دهد که در سال ۲۰۰۱ آف بی آی ۷ ایرانی را دستگیر کرد که پول‌هایی را از آمریکا به امارات منتقل می‌کردند.بر اساس این اسناد این پول‌ها صرف خرید اسلحه برای تروریست‌های منافقین می‌شده است.

وی افزود: پس از حمله پلیس فرانسه به مقر منافقین در پاریس ۸ میلیون دلار کشف شد که از آن پول برای خرید و حمل و نقل سلاح به ایران استفاده می‌شده است.

نماینده دادستان گفت: در یکی از ترورها، فرد قربانی برادرزاده خود را در آغوش دارد و برای گرفتن یک نامه به سمت درب خانه می رود؛ منافقین با دیدن این کودک خردسال در آغوش او از ترور منصرف نمی شوند و هر دوی آنان را ترور می کنند. 

وی افزود: حال مادر این کودک را تصور کنید که فرزندش به همراه عمویش تا در ورودی خانه می رود و برگردد اما صدای گلوله می شنود و زمانی که می رود دم در با جسم بی جان فرزنده خردسالش مواجه می شود. این عقده هایی است که چهل سال است در سینه مردم باقی مانده است.

نماینده دادستان گفت: اگر مردم به اعضای گروهک منافقین، تروریست می‌گویند به علت اقداماتی که انجام داده‌اند. هیچ توجیهی در خصوص جنایات انجام شده از سوی آنان پذیرفته نیست. آن ها کودکان را در آغوش عمویش به خاک و خون کشیده اند. چهل سال آوارگی گروهک منافقین به علت خون هایی است که به ناحق ریخته‌اند. این گروهک اتوبوسی در شیراز را به آتش می کشند که بچه ای می سوزد که حتی پزشکی قانونی از دیدن این صحنه منزجر می شود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات